Σάββατο 10 Μαρτίου 2018

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ από το ΔΣ της ΄'Ενωση Συνταξιούχων Δικαστών



ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ
Του Κωνσταντίνου Βαμβακίδη
Από μέλος του Δ.Σ. της Ένωσης Συνταξιούχων Δικαστών

Αγαπητά μέλη της Ένωσης,


Κατ’ αρχάς θέλω να σας ευχαριστήσω για την τιμή που μου κάνατε να με εκλέξετε μέλος του Δ.Σ. της Ένωσης στις αρχαιρεσίες της 15/12/2015. Η εμπιστοσύνη σας αυτή με αναγκάζει να σας εξηγήσω με λίγα λόγια την αιτία της παραίτησής μου από μέλος του Δ.Σ., δύο χρόνια μετά την εκλογή μου και ένα χρόνο πριν τη λήξη της θητείας του Δ.Σ..
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, όσες φορές, κατά τη δικαστική μου σταδιοδρομία, οι συνάδελφοί μου με εξέλεξαν σε Διοικητικά όργανα, είτε Διεύθυνσης Δικαστηρίων (Πρωτοδικείου και Εφετείου Θεσσαλονίκης) είτε συνδικαλιστικών οργανώσεων (Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων Ελλάδας), προσπάθησα με ζήλο, συνέπεια και σθένος να ανταποκριθώ στις υποχρεώσεις μου και να ασκήσω υπεύθυνα τα καθήκοντα που μου ανατέθηκαν. Το ίδιο έκανα και μετά την, τιμητική για μένα, εκλογή μου ως μέλους του Δ.Σ. της Ένωσης Συνταξιούχων Δικαστών, κατά τη μέχρι στιγμής διετή θητεία αυτού. 
Δυστυχώς όμως, ιδίως κατά το τελευταίο διάστημα, στο Δ.Σ. δημιουργήθηκε ένα διχαστικό και αφόρητα δυσάρεστο κλίμα. Εξαιτίας αυτού δεν υπάρχει ομόνοια, σύμπνοια και συνεργασία μεταξύ των μελών του Δ.Σ. Δεν πρόκειται βέβαια για διαφορετικές απόψεις ή διαφωνίες για τα προς επίλυση ζητήματα. Αυτές και θεμιτές είναι και χρήσιμες μπορεί να αποβούν. 
Πρόκειται για οξύτατες εντάσεις και σφοδρές προσωπικές αντιπαραθέσεις και αντεγκλήσεις μεταξύ μελών του Δ.Σ., οι οποίες είναι συνεχείς και ξεφεύγουν από κάθε ανεκτό όριο και εκτός του ότι, όπως είναι φυσικό, δημιουργούν σοβαρή δυσλειτουργία στο έργο του Δ.Σ., προσβάλλουν το κύρος του οργάνου αυτού, αλλά και την αξιοπρέπεια των παρισταμένων στις συνεδριάσεις αυτού μελών του. 
Στην κρίσιμη αυτή περίοδο, ενώ πρέπει και τα ένδεκα μέλη του Δ.Σ., ενωμένα σαν μία γροθιά να δίνουν μάχες για την αντιμετώπιση των δυσχερών ζητημάτων που μας απασχολούν, δυστυχώς δεν συμβαίνει αυτό, κατά την επιεικέστερη εκδοχή (απόδοση) των όσων συμβαίνουν στις συνεδριάσεις του Δ.Σ.
 Συναισθανόμενος τη μεγάλη ευθύνη που νοιώθω απέναντι στα μέλη της Ένωσης, ζήτησα ενώπιον της Γενικής Συνέλευσης της 17/12/2017, από τα μέλη του Δ.Σ. όπως, χάριν της ενότητας και του κοινού συμφέροντος, υποβάλλουμε όλοι τις παραιτήσεις μας, ώστε να προκηρυχθούν αμέσως αρχαιρεσίες για την ανάδειξη νέου Δ.Σ., το οποίο με νωπή την εμπιστοσύνη και εντολή των συναδέλφων, να προχωρήσει με ενότητα, σύμπνοια, συνεργασία και αποφασιστικότητα στην αντιμετώπιση των δυσχερών ζητημάτων που απασχολούν την Ένωση και τα μέλη της. Οι συνάδελφοι του Δ.Σ. δεν ενστερνίστηκαν την άποψή μου αυτή. Η γνώμη τους είναι απολύτως σεβαστή. Απλώς, εγώ, για λόγους αρχής, δεν μπορώ να εργασθώ και να προσφέρω τις όποιες υπηρεσίες μου με τέτοιες συνθήκες και γι’ αυτό παραιτήθηκα από μέλος του Δ.Σ. Συγχωρήστε με, αλλά δεν μπορώ να αντέξω άλλο την κουραστική και ψυχοφθόρο αυτή κατάσταση. 
Θα μπορούσε να με ρωτήσει κανείς, μα αφού είναι έτσι τα πράγματα γιατί δεν παραιτήθηκα νωρίτερα από το Δ.Σ. Αυτό θα ήταν ίσως το πιο εύκολο και το πιο ανώδυνο για μένα. Δεν το έκανα γιατί, πιστέψτε με, δεν ήθελα να εγκαταλείψω το σκάφος μέσα σε φουρτούνα, δεν μπόρεσα όμως και να το βλέπω απαθής να βυθίζεται αύτανδρο και ακυβέρνητο. Μπορεί ακόμη κάποιος να πει ότι στις κρίσιμες αυτές στιγμές δεν πρέπει να υπάρχει κενό εξουσίας. Ακριβώς όμως επειδή είναι κρίσιμες οι στιγμές και επειδή κατ’ ουσία υπάρχει κενό εξουσίας, έκανα αυτή την πρόταση.
Ευχαριστώ όλα τα μέλη της Ένωσης για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου μέχρι σήμερα και όλους τους συναδέλφους του Δ.Σ. για τη συνεργασία τους. Θέλω να ξέρετε όλοι ότι σε κάθε περίπτωση (εντός ή εκτός ενός νέου Δ.Σ.) θα είμαι στη διάθεση της Ένωσης, αν ποτέ, τώρα ή στο μέλλον, χρειαστεί την ταπεινή συνδρομή μου για την ευόδωση των σκοπών της.

Σας ευχαριστώ όλους
Κωνσταντίνος Βαμβακίδης
Επίτιμος Πρόεδρος Εφετών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, αναφορικά με τα σχόλια που δημοσιεύονται ότι:
1) Δε θα δημοσιεύονται δυσφημιστικά και εξυβριστικά σχόλια
2) Δε θα δημοσιεύονται ΑΣΧΕΤΑ σχόλια σε ΑΣΧΕΤΕΣ αναρτήσεις
3) Δε θα δημοσιεύονται επαναλαμβανόμενα σχόλια στην ίδια ανάρτηση
4) Δε θα δημοσιεύονται σχόλια σε Greeklish


5) Σχόλια σε ενυπόγραφα άρθρα θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.
6) Σχόλια σε ενυπόγραφο σχόλιο θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.

7) ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ "ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ"


Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ