Πέμπτη 10 Μαΐου 2018

ΕΚΛΟΓΕΣ ΕνΔΕ 2018: Επιστολή κ. Χρήστου Νάστα, Προέδρου Εφετών Αθηνών (2η)



ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΑΣΤΑΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΦΕΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ
Ανεξάρτητος – Μεμονωμένος Υποψήφιος για το Δ.Σ. της Ένωσης Δικαστών και Εισαγγελέων

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Θέλω να εκφράσω την ιδιαίτερη χαρά μου και να επαινέσω την πρωτοβουλία αρκετών, νέων κυρίως, συναδέλφων μας να θέσουν τις ευγενείς τους δυνάμεις και οράματα, όπως με παρρησία τα κατέθεσαν στις αναρτηθείσες και διανεμηθείσες επιστολές τους, στη διάθεση της Ενώσεώς μας, αψηφώντας τις αδήριτες ανάγκες της καθημερινότητάς τους. Ίσως αυτό αποτελεί και το πρώτο ενθαρρυντικό σημάδι απαγκύστρωσης της σκέψης του επιστημονικο-συνδικαλιστικού μας φορέα από τα συμπλέγματα του πολιτικού ΕΓΩ και το πέρασμα στην εποχή του κοινωνικού ΕΜΕΙΣ.
Από τη δική μου πλευρά, θεωρώ χρέος μου  να εκφράσω τη βαθιά μου ευγνωμοσύνη σε όλους εσάς που διαθέσατε τον πολύτιμο χρόνο Σας, για να με γνωρίσετε, είτε ερχόμενοι προσωπικά σε επαφή μαζί μου, είτε και μέσα από τις επιστολές μου, και να προβληματιστείτε μαζί μου στην προσπάθεια για μια νέα εκκίνηση με τη συστράτευση κάθε υγιώς σκεπτόμενης δύναμης του χώρου μας.
Εύχομαι, ευρισκόμενοι μπροστά στην κορυφαία στιγμή της δημοκρατίας, το δικαστικό Σας ένστικτο να σας οδηγήσει στην εκλογή των καταλληλότερων από τους καθόλα άξιους υποψήφιους και δεσμεύομαι να παράσχω την αμέριστη στήριξή μου σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ απόφασή Σας, ακόμα και από τη θέση του απλού και ταπεινού αγωνιστή της Δικαιοσύνης. Τούτο, ας θεωρηθεί και ως μια ευθεία και έντιμη απάντηση σε όλους εκείνους που, ελπίζω όχι κακοπροαίρετα, προσπάθησαν να εφεύρουν σκοπιμότητες στην ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ και ΑΚΗΔΕΜΟΝΕΥΤΗ κάθοδό μου στις επερχόμενες εκλογές της Ενώσεώς μας.
                                     Με απόλυτο σεβασμό και εμπιστοσύνη στην κρίση Σας
                                                                                 Χρήστος Νάστας
                                                                                 Πρόεδρος Εφετών Αθηνών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, αναφορικά με τα σχόλια που δημοσιεύονται ότι:
1) Δε θα δημοσιεύονται δυσφημιστικά και εξυβριστικά σχόλια
2) Δε θα δημοσιεύονται ΑΣΧΕΤΑ σχόλια σε ΑΣΧΕΤΕΣ αναρτήσεις
3) Δε θα δημοσιεύονται επαναλαμβανόμενα σχόλια στην ίδια ανάρτηση
4) Δε θα δημοσιεύονται σχόλια σε Greeklish


5) Σχόλια σε ενυπόγραφα άρθρα θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.
6) Σχόλια σε ενυπόγραφο σχόλιο θα δημοσιεύονται μόνον εφόσον και αυτά είναι ενυπόγραφα.

7) ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ "ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΣΧΟΛΙΑ"


Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΌ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ